Проблема школи
Науково-методична проблема школи: Упровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес як шлях до розвитку дітей з особливими потребами»
- кількість учнів - 123
- кількість класів - 10
- педагогів - 35
- вчитель-дефектолог - 10
- вихователь-методист - 1
- спеціаліст вищої категорії - 9
- спеціаліст першої категорії - 15
- спеціаліст другої категорії - 4
- звання “Старший вчитель” - 4
- спеціаліст - 9
Історія школи-інтернату
1938 - 1945 рр. - школа-інтернат для глухонімих дітей;
1945 - 1951 рр. - дитячий будинок №2;
1951 р. - нова школа-інтернат для глухонімих дітей;
1956 р. - Смілянська допоміжна школа-інтернат №8;
2002 - 2005 рр. - спеціальна загальноосвітня школа-інтернат м. Сміла;
2005 р. - Смілянська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат.
До послуг учнів
– етнографічний музей;
- бібліотека з книжковим фондом 11526 примірників;
- комп’ютерний клас;
- телевізійно-ігрова кімната;
- актовий зал;
- медичний ізолятор;
- їдальня;
- спортивний майданчик.
![]() |
20700, Україна, Черкаська обл., м. Сміла, вул. Соборна, 240 |
![]() |
(04733) 4-44-84, 4-44-70 |
![]() |
specschool@ukr.net |