Профорієнтація

246615445_981670722381762_4021517551563328659_n
246736423_3081357488775099_1457435171576794828_n
246781962_297180548897428_6784495962962833346_n
246941890_4739299566120648_3666192292802749679_n
247110096_303032927993967_7622245331637650762_n
247227801_623329102195038_8668443334608476993_n

Профорієнтаційна робота.

Профорієнтаційна робота зі здобувачами освіти  - один з головних напрямків освітньої роботи, яка спрямована на підготовку учнів до свідомого вибору професії, визначення свого місця у суспільстві та житті.
Основу освітньої роботи спеціальної школи  складає підготовка її вихованців до життя та праці в умовах сучасної ринкової економіки. Тому проблема вибору професії займає одне з провідних місць у всій роботі зі здобувачами освіти . В закладі освіти активно використовується «Профорієнтаційний термінал» , який зорієнтовує учнів на правильний вибір професії, сприяє мотивації розвитку зацікавленості до професійного самовизначення . Вихованці ознайомлюються із змістом професій, вимогами до працівника, шляхами одержання професії чи спеціальності, умовами професійного навчання.  Між колективами   ДНЗ Смілянський ЦППРК , Черкаським вищим професійним училищем № 13 імені героя Радянського Союзу В. Короленка і колективом школи підписана угода про співпрацю. Це дає змогу покращити профорієнтаційну роботу серед дітей, порівняно легше вирішувати питання влаштування випускників. Учні школи відвідують «Дні відкритих дверей» в даних закладах.
Flower
Shwey
Slus
Spo
Stol

Профорієнтація

Матеріально-технічна база: кількість класів -10.

У закладі функціонує комп’ютерний клас, бібліотека, кабінет ЛФК, кабінет СПО, кабінет психолога , логопеда, навчальні майстерні, їдальня, ізолятори.

Учні школи-інтернату отримують послуги:

  • медичної сестри;
  • психолога;
  • соціального педагога;
  • логопеда.

Соціально-освітні гарантії:

  1. Медичне обстеження, оздоровлення, лікування.
  2. Соціально-педагогічний та психологічний супровід.
  3. Вирішення питань подальшого навчання і працевлаштування.

Корекційно-педагогічна робота здійснюється шляхом проведення:

  • спеціальних корекційних занять лікувальної фізкультури, ритміки, корекції мовленнєвих порушень;
  • організації корекційного впливу на різних заняттях (з математики, малювання, розвитку мовлення, фізичної культури, трудового навчання, соціально-побутового орієнтування, грі, побутовій діяльності;
  • соціалізація дітей у суспільство (професійна орієнтація).

Поряд з вивченням основних предметів значна частина навчального часу відводиться трудовому навчанню. Професійно-трудове навчання у 4 - 9 класах опановують учні за такими профілями: швейна справа, сільськогосподарська праця, слюсарна справа, столярна справа, взуттєва справа.

Між колективами ЦППРК м. Сміли, Черкаським вищим професійним училищем № 13 імені героя Радянського Союзу В. Короленка і колективом школи підписана угода про співпрацю. Це дає змогу покращити профорієнтаційну роботу серед дітей, порівняно легше вирішувати питання влаштування випускників. Учні школи відвідують «Дні відкритих дверей» в даних закладах.