Профорієнтація
![246615445_981670722381762_4021517551563328659_n](https://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/246615445_981670722381762_4021517551563328659_n.jpg)
![246736423_3081357488775099_1457435171576794828_n](https://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/246736423_3081357488775099_1457435171576794828_n.jpg)
![246781962_297180548897428_6784495962962833346_n](https://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/246781962_297180548897428_6784495962962833346_n.jpg)
![246941890_4739299566120648_3666192292802749679_n](https://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/246941890_4739299566120648_3666192292802749679_n.jpg)
![247110096_303032927993967_7622245331637650762_n](https://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/247110096_303032927993967_7622245331637650762_n.jpg)
![247227801_623329102195038_8668443334608476993_n](https://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/247227801_623329102195038_8668443334608476993_n.jpg)
Профорієнтаційна робота.
Профорієнтаційна робота зі здобувачами освіти - один з головних напрямків освітньої роботи, яка спрямована на підготовку учнів до свідомого вибору професії, визначення свого місця у суспільстві та житті.
Основу освітньої роботи спеціальної школи складає підготовка її вихованців до життя та праці в умовах сучасної ринкової економіки. Тому проблема вибору професії займає одне з провідних місць у всій роботі зі здобувачами освіти . В закладі освіти активно використовується «Профорієнтаційний термінал» , який зорієнтовує учнів на правильний вибір професії, сприяє мотивації розвитку зацікавленості до професійного самовизначення . Вихованці ознайомлюються із змістом професій, вимогами до працівника, шляхами одержання професії чи спеціальності, умовами професійного навчання. Між колективами ДНЗ Смілянський ЦППРК , Черкаським вищим професійним училищем № 13 імені героя Радянського Союзу В. Короленка і колективом школи підписана угода про співпрацю. Це дає змогу покращити профорієнтаційну роботу серед дітей, порівняно легше вирішувати питання влаштування випускників. Учні школи відвідують «Дні відкритих дверей» в даних закладах.
![Flower](http://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/Flower.jpg)
![Shwey](http://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/Shwey.jpg)
![Slus](http://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/Slus.jpg)
![Spo](http://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/Spo.jpg)
![Stol](http://spec-school.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/Stol.jpg)
Профорієнтація
Матеріально-технічна база: кількість класів -10.
У закладі функціонує комп’ютерний клас, бібліотека, кабінет ЛФК, кабінет СПО, кабінет психолога , логопеда, навчальні майстерні, їдальня, ізолятори.
Учні школи-інтернату отримують послуги:
- медичної сестри;
- психолога;
- соціального педагога;
- логопеда.
Соціально-освітні гарантії:
- Медичне обстеження, оздоровлення, лікування.
- Соціально-педагогічний та психологічний супровід.
- Вирішення питань подальшого навчання і працевлаштування.
Корекційно-педагогічна робота здійснюється шляхом проведення:
- спеціальних корекційних занять лікувальної фізкультури, ритміки, корекції мовленнєвих порушень;
- організації корекційного впливу на різних заняттях (з математики, малювання, розвитку мовлення, фізичної культури, трудового навчання, соціально-побутового орієнтування, грі, побутовій діяльності;
- соціалізація дітей у суспільство (професійна орієнтація).
Поряд з вивченням основних предметів значна частина навчального часу відводиться трудовому навчанню. Професійно-трудове навчання у 4 - 9 класах опановують учні за такими профілями: швейна справа, сільськогосподарська праця, слюсарна справа, столярна справа, взуттєва справа.
Між колективами ЦППРК м. Сміли, Черкаським вищим професійним училищем № 13 імені героя Радянського Союзу В. Короленка і колективом школи підписана угода про співпрацю. Це дає змогу покращити профорієнтаційну роботу серед дітей, порівняно легше вирішувати питання влаштування випускників. Учні школи відвідують «Дні відкритих дверей» в даних закладах.